از روزها

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

مادری

پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۳۶ ب.ظ


مادری کردن ابعاد  زیادی داره.  مراقبت گری روانی از بچه  بعد پیچیده ترش هست. 

پسرم  از اون پسرای شلخته ای هست که اتاقش بازار شام به تمام معناست و درست برعکس پدرش هست. از دو سه روز پیش پدرش قرار گذاشته اگر اتاقش بی نظم باشه از لپتاپ و تبلت و تلوزیون 24 ساعت محروم میشه. امروز این اتفاق افتاد. پسرک تلخ و بداخلاق یه گوشه نشسته بود و هر سر من غر می زد که بابا من را دوست نداره و حوصله ام سر رفته. به عنوان یه مادر فکر کردم باید یه کاری کنم که ضمن این که نصیحت وار نباشه  هم حوصله پسر برگرده و هم فضای خونه تلطیف بشه.  فکر کردم یه بازی کنم و به پسرک گفتم بیا اسم فامیل بازی. و براش توضیح دادم. شروع کردیم بازی و کم کم پدر هم اومد به کمک پسر و روابطشون به یک باره از این رو به اون رو شد. پسر هم روحیه اش عوض شد و اون تلخی از چهره اش رخت بر بست و بعدش هم نشست کنار من مستند نگاه میکنه. راه حلهای کوچک دستاوردهای خوبی داره  :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۸
Mahta.B

نظرات  (۲)

سلام بازم
من نمی‌دونم چرا، ولی با شناخت کمی که ازتون دارم حسم اینه که شما اصولن نمی‌تونین مادر خوبی باشین... بماند که من کلن و اصولن نظر مثبتی به مقوله‌ی مادریت ندارم 
راستی شما اولین بلاگری غیرسینمایی هستید که لینکتون کردم... ژاپن کی می‌رین؟
 وای. خدا مرگم. پسرم که راضیه . امیدوارم خدا هم راضی باشه :))
 بعدش هم ژاپن اواسط 2017
 یکی از دوستام که قبلا رفته بود کنفرانس ژاپن یه جوری ازش تعریف کرد اعتماد به نفسم متزلزل شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی