از روزها

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

گنج

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۲۹ ب.ظ

یوتیوب یک منبع عالی برای تکمیل اطلاعات است. مدتی است کلاسهای درس جامعه شناسی در یوتیوب دنبال میکنم. امروز  ریزه کاریهای زبان هم شروع کردم. واقعا عالی است. نه تنها عالی درس میدن، بلکه تمام اطاعات قبلی هم رفع اشکال میشه. به ویژه این سایت که عالی هست عالی. فقط افسوس می خورم که به علت محدودیتهای مالی نم یتونم دونات ( اهدایی) یه مبلغ کمک کنم به جای این  همه  مطالب عالی که ازش یاد می گیرم. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۳
Mahta.B

نظرات  (۳)

آدرس سایت چیه
http://www.engvid.com/

روی کلمه سایت کلیک کنید
چه سایت خوبی پیدا کردید برای یادگیری زبان ! راستش فکر میکردم فقط من عاشق یوتوب هستم. بس که تخصص پیدا کردم برای جستجوی مطالبی که لازم داشتم ، روزهای اول مهاجرت.  واقعا مدیون اونهمه استاد خوب هستم که مجانی و به روشنی مطالب مورد نیاز رو در اختیار استفاده کننده قرار میدن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی