از روزها

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

نگذار رویاهایت بمیرند..

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۳۹ ب.ظ

یکی از آرزوهایی که به هیچ وجه نمی خوام پشت گوش بندازم ، سفر به  دور دنیاست. با خودم قرار گذاشته ام از 2017 شروع کنم.  در این  مسیر پرماجرا اما یکی از مهمترین چالش هایم اینه که من هنوز با همسر و پسرم مطرح نکردم و نمیدونم واکنش اونها چه خواهد بود. اما مطمئنم که باید این رو بهشون بگم و آماده باشن که من را به یک مسافرت پر از ماجرا همراهی کنن و یا اقلا حمایتم کنن. قاطعیت در رسیدن به رویاها نقش مهمی داره. هیچ وقت هیچ چیز نباید ما را از فکر کردن، ارزیابی کردن و پیدا کردن راههایی بی خطر - نه آسان-  رویاهامون  باز بدارد. نه ازدواج و نه حتی فقر..

البته برای ما زنان در ایران محدودیت های زیادی وجود داره ، اما این در حقیقت بخشی از محدودیت بزرگتری است به نام پاسپورت ایرانی است. برای حل این مشکل من رفتن به کنفرانسهای مختلف را بهترین گزینه ممکن می بینم. اگرچه خب طبیعتا نیاز به مطالعه ای سختکوشانه داره.  اما کل ماجرا اینقدر جذاب هست که مسلما خستگی اون با 6 ساعت خواب در شبانه روز رفع میشه  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۷
Mahta.B

نظرات  (۴)

یکی از اهداف من دور ایران با دوچرخه است... 
سلام 
و چه عجیب... به‌لطف یک دوست از وبلاگت سردرآوردم و خوشحالم. ضمنن من هم به‌طور کاملن اتفاقی وبلاگمو مدتیه راه انداختم... 


پ.ن: راستی منو یادته دیگه
سلام جناب فهیمی. بعله که یادمه !!! و باید بگم وبلاگ عجیب حال آدم خوب میکنه
ارادت خانم... بله دنیای پیش از فیسبوک دنیای حال‌خوب‌کن‌تری بود. کاش برگردیم به اون‌روزها...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی